Голова циклової комісії філологічних дисциплін Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ Оксана Савченко взяла участь у вебінарах «Авторські профілі науковця: бонус чи тягар» і «Можливості і функції референс-менеджера EndNote», які були проведені на платформі Webex.
Доробок наукового працівника складається з опублікованих праць, які можуть бути представлені різними видами: статті, монографії, глави книг, матеріали конференцій, патенти тощо. Опубліковані у різних виданнях, часто під час роботи в різних установах, а інколи й під іншим прізвищем, усе це унеможливлює автоматичне створення коректного профілю науковця. Цікавість наукової спільноти оцінюється за отриманими цитуваннями. Для упорядкування колекції наукового доробку існує кілька авторських профілів. Про створення та підтримання в актуальному стані Publons Researcher ID, ORCID, Research Gate, Google Scholar, був проведений вебінар «Авторські профілі науковця: бонус чи тягар». Спікерка заходу кандидат біологічних наук Ірина Тиханкова також зупинилася на складнощах, що можуть виникнути при пошуку робіт певного автора у Web of Science Core Collection і на тому, як їх подолати.
З часом при опрацюванні наукової літератури постає питання її зручного зберігання та навігації, коректного використання при написанні власних робіт, оскільки в різних виданнях свої правила оформлення пристатейних переліків літератури.
На вебінарі «Можливості і функції референс-менеджера EndNote» зазначалося про швидкий старт, створення, наповнення та впорядкування власної колекції статей, імпорт публікацій з Web of Science, онлайн-бібліотек, пошукових систем, сайту видання, створення запису власноруч.
Під час вебінару були розглянуті питання щодо оцінки наукового доробку автора, впливу на цитованість роботи, розміщення роботи у відкритому доступі, структури статті, типів форматів пристатейної літератури і швидкого оформлення рукописів за форматом журналу, експорту даних з EndNote при створенні звітів. Ведуча вебінару надала вичерпні відповіді на запитання учасників.
Прослухані вебінари стануть у нагоді під час написання тез науково-практичних конференцій, статей до фахових видань, монографій як науково-педагогічним складом, так і здобувачами вищої освіти – студентами та курсантами. Набутий досвід буде використаний у науковій роботі закладу вищої освіти.