UA EN

26 лютого 2025 року викладачка кафедри управління, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін Віра Сіора провела лекційне заняття з навчальної дисципліни «Діловий етикет та культура спілкування» на тему: «Культура етикету як засіб розв’язання суперечки і конфлікту» для здобувачів освіти другого курсу, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Аеронавігація» та спеціальністю  «Авіаційний транспорт».

Віра Валеріївна розпочала заняття з оголошення теми та мети, використавши ребус на визначення ключових слів теми лекційного заняття. Зацікавившись, здобувачі освіти швидко зосередились на сприйнятті навчального матеріалу та активно долучилися до роботи зі слайдами презентації, яку підготувала викладачка.

На занятті були використані різноманітні методи навчання: словесні (пояснення основних термінологічних понять з теми, міні-дискусія «Суржик і культура мовлення», бесіда «Які чинники заважають людям дотримуватися культури етикету?»,); наочні (ілюстрування, самостійне спостереження – здобувачі порівнювали літературне мовлення та суржик); інтерактивні («ребус»,  «пошуково-дослідницька робота за QR-кодом» - Правила мовного етикету у прислів’ях).

Наступний етап заняття на засвоєння нового матеріалу викладачка  провела, використавши лекцію з елементами бесіди, щоб надати змогу здобувачам краще усвідомити поняття «бар'єри у спілкуванні», розібратися з видами бар’єрів та зрозуміти, як виявити бар’єр у спілкуванні?

Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута. Зміст заняття повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Викладачем вдало підібрані методи навчання, раціонально розподілений час. Активність здобувачів просліджувалась протягом усього заняття. Завдання мали практичний характер (зв’язок із життям та майбутньою спеціальністю), що мотивувало майбутніх пілотів до їх старанного виконання. Здобувачі ліквідували прогалини у знаннях і вдосконалили  необхідні вміння, навички з даної теми.     Домашнє завдання було спрямоване на здобуття професійно-необхідних навичок, а саме:     орієнтуватися в різних мовних ситуаціях, вибирати стратегію і тактику мовної поведінки, застосовувати методи управління конфліктами, реалізовувати свої комунікативні наміри.