UA EN

18 лютого 2025 року викладачкою кафедри управління, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін Мариною Пузир за участю докторки технічних наук, професорки кафедри інформатики і вищої математики Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського Олени Кобильської було проведено бінарне практичне заняття з навчальної дисципліни «Окремі розділи вищої математики» на тему: «Звичайні диференціальні рівняння. Загальний і частинний розв’язок  диференціального рівняння» для здобувачів освіти першого курсу, які навчаються за освітньо-професійною програмою вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 173 «Авіоніка», освітньо-професійної програми «Електромеханіка»

Марина Сергіївна розпочала заняття з оголошення теми та мети, актуалізації фундаментальних знань з математики, які дозволяють у подальшому засвоювати спеціальні дисципліни, що базуються на математичних поняттях. Значна увага приділялась практичним навикам при розв`язуванні задач, вмінню застосовувати математичні методи для дослідження технічних та економічних процесів і прийняттю оптимальних рішень та оптимізації організаційних процесів. Заняття проходило в форматі інтерактивного діалогу задля оволодінням необхідним математичним апаратом, який дозволяє аналізувати, моделювати і вирішувати прикладні задачі. Викладачка на різних етапах заняття реалізувала роботу над  сприянням розвитку логічного й алгоритмічного мислення, навчання прийомам розв'язання математичних формалізованих завдань, прищеплення навичок самостійного вивчення матеріалу з використанням довідкової, методичної і спеціальної літератури, вміло оперувала і використовувала методи, прийоми інноваційних технологій: «Активне слухання», «Проблемне питання», «Мозковий штурм», що спонукало здобувачів бути активними протягом всього заняття.

 Олена Борисівна долучалась до обговорення питань протягом всього заняття, допомагаючи слухачам краще розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі транспорту, у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів вивчення елементів транспортної системи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Здобувачі освіти ставили ряд запитань Олені Борисівні щодо застосовування набутих знань у практичних ситуаціях Емоційний контакт між слухачами та викладачами був налагоджений і тримався протягом всього заняття. Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута, оскільки така взаємодія дає можливість здобувачам застосовувати знання й досвід кваліфікованих фахівців, а також краще засвоювати складний програмний матеріал.