23 квітня 2024 року викладачка циклової комісії економіки, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін Дєрябіна Інна Олексіївна провела практичне заняття із використанням квест-технологій для здобувачів освіти освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр освітньо-професійної програми Організація обслуговування на транспорті навчальної групи ООТдбср-22-1 з навчальної дисципліни «Безпека на транспорті» за темою «Правила безпеки на транспорті».
Здобувачам освіти був запропонований план підготовки та проведення квесту: підготовка маршрутного листа для проходження етапів; підготовка питань і відповідей; формування команд здобувачів освіти та їх капітанів; проведення інструктажу для учасників квесту; проходження ігрових завдань командами та підведення підсумків. Проходження кожного контрольного пункту квесту забезпечувало накопичення балів, які у підсумку формували оцінки учасників квесту.
Завдяки конструктивному підходу до навчання, здобувачі не лише впорядковували теоретичні знання, а й шукали оптимальні напрями вирішення поставленого перед ними завдання прикладного характеру.
Таким чином, практичне заняття проведене у формі квесту забезпечило можливість занурення у процес набуття навичок; розвитку індивідуальних пізнавальних практичних здібностей кожного здобувача; максимального виявлення ініціативності, використання індивідуальних набутих знань; розкриття критичного мислення, конкурентності та лідерства серед здобувачів освіти.
Навчальна мета заняття, а саме: спостережливість, вміння шукати й аналізувати інформацію, підвищення загального рівня розвиненості, пам’яті, розвиток уваги та умінь роботи в колективі, були досягнуті. Різноманітність завдань допомогла учасникам представити членів своїх команд як творчих та здібних здобувачів, які вміють креативно мислити та працювати в команді.
На занятті була забезпечена висока працездатність здобувачів освіти. Усі були залучені до роботи і працювали активно та плідно. Цьому посприяли ефективний підбір методів і форм роботи, а також встановлення сприятливих та психологічних умов для ефективної взаємодії в групі і самопізнання здобувачів освіти на занятті. Мету заняття вдалося повністю реалізувати та досягти очікуваних результатів.