24 листопада 2023 року в навчальних групах ООТдбср-22-1 та ТПМдбср‑21‑1 викладачкою циклової комісії економіки, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін Мариною Кірюхіною за участю старшої наукової співробітниці відділу організації наукової роботи та гендерних питань Юлії Рудь було проведено круглий стіл з навчальної дисципліни «Історія України» на тему: «Голодомор 1932-33 років. Незламні, не забуті предки України!».
На початку заходу Юлія Рудь звернулася до здобувачів освіти з безсмертним висловом М. Рильського: «Хто не знає свого минулого, той не вартий майбутнього…». Освічена людина завжди розуміє, що минуле формує сучасність, а колишнє має великий вплив на теперішнє. Для кожного народу його історія – це його справжня душа.
На зустрічі здобувачі освіти були ознайомлені зі спогадами очевидців, які пережили голодомор 1932-33 років. Оприлюднені жахливі факти голоду та смертності в України в роки голодомору. Чітко визначено, хто винен у смертях мільйонів українців. Вшановано хвилиною мовчання усіх, хто помер через радянську владу під час голоду 1921-22 років, голодомору 1932-33 років, голоду 1946-47 років в Україні.
Здобувачі освіти ознайомились з презентацією, розробленою викладачем Мариною Кірюхіною. В презентації розкриті жахіття голодомору, підкріплені документальними фото, переглянуто уривки документальних фільмів про голодомор.
Здобувачі освіти навчальних груп ООТдбср-22-1, ТПМдбср-21-1 активно брали участь в круглому столі з доповідями: «Аналіз економічних чинників, які призвели до Голодомору», «Рішення радянської влади, які сприяли виникненню та поглибленню Голодомору», «Вплив трагедії Голодомору на соціальну та культурну сфери, зміни в суспільних цінностях та традиціях», «Аналіз реакції світової спільноти під час Голодомору», «Роль мистецтва у вираженні та вшануванні пам'яті про Голодомор», «Розгляд Голодомору як гуманітарної кризи та її наслідків для населення», «Акцент на відповідальності та діях сучасного покоління у збереженні та вшануванні пам'яті Голодомору».
Наприкінці заходу всі учасники дійшли висновку, що знання минулого допомагає нам відчувати зв'язок із спільнотою попередніх поколінь, розуміти їхні витоки і формувати власну ідентичність.