07 грудня 2023 року відділом організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС організовано та проведено науковий семінар за темою «Самомотивація та самоконтроль як невід’ємні складники ефективності особистості» для здобувачів освіти.
З вітальним словом до здобувачів вищої освіти звернулись Сергій Владов, кандидат технічних наук, начальник відділу організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС. Він привітав учасників круглого столу з відкриттям та наголосили на тому, що самомотивація особистості є ключовим елементом для досягнення успіху в житті.
У науковому семінарі взяли участь здобувачі освіти навчальної групи ООТдбср-22-1 спеціальності 073 «Менеджмент», освітньо-професійна програма «Організація обслуговування населення».
Спікерами наукового семінару виступили:
- Юлія Рудь, к.е.н., старша наукова співробітниця відділу організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС, яка доповіла, що самомотивація - це здатність тривалий період часу обходитися без зовнішніх стимулів та контролю в різних ситуаціях. Цей процес сприяє розвитку впевненості в собі, який виникає з ієрархії потреб людини. Здатність до самоконтролю в певній мірі є індивідуальною рисою, проте вона також залежить від різних чинників, таких як виховання, вплив оточуючого середовища, розвиток відповідних навичок та потреб, освіта та практичний інтерес до виконання конкретної роботи.
- Марина Кірюхіна, к.п.н., викладачка циклової комісії економіки, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін, надала алгоритм реалізації самомотивації та ознайомила здобувачів освіти з методами мотивації («До зірок», «Фільм жахів», «Усвідомлений вибір»,. «Ефект терміновості», «Дамоклів меч», «Щоденник успіху», «Рефреймінг», «Пиріг часу», «Якоріння», «Колесо життя», «Батіг і пряник»).
- Юлія Кошева, завідувач відділення загальноосвітньої підготовки, викладачка циклової комісії економіки, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін зауважила, що самоконтроль є важливою складовою психологічного благополуччя та успіху в різних сферах життя. Ця навичка дозволяє особистості управляти своїми діями, емоціями та думками для досягнення бажаних результатів. Також спікерка розповіла здобувачам освіти про техніки самоконтролю («Управління часом», «Управління стресом», «Зворотній зв’язок»)
Тема семінару визвала жваву дискусію. Наприкінці всі учасники наукового семінару дійшли висновку, що особистості, які володіють самомотивацією та самоконтролем, найчастіше працюють під впливом бажання максимально виявити свої таланти та можливості. У навчанні ця якість є особливо характерною для здобувачів освіти, які навчаються добре та відмінно.
Здатність до самомотивації та самоконтролю є надзвичайно цінною рисою майбутнього фахівця, що свідчить про те, що для нього робота є не лише засобом отримання грошей та інших матеріальних бонусів, але й джерелом задоволення.