15 листопада 2023 року викладачка циклової комісії економіки, соціально-гуманітарних та фундаментальних дисциплін Сіора Віра Валеріївна провела практичне заняття із використанням квест-технологій для здобувачів освіти освітньо-професійної програми Технічне обслуговування засобів зберігання, транспортування та заправлення пально-мастильними матеріалами, навчальної групи ТПМдбср-22-1 з навчальної дисципліни «Українська література» за темою «Іван Багряний( І.Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман».
На початку заняття викладачка запропонувала здобувачам освіти виконати завдання пошукового характеру: з’ясувати за допомогою QR-коду чий портрет закодовано та творчість кого з письменників розглядатиметься. Здобувачі освіти, зацікавившись, активно почали виконувати завдання, що спонукало їх до налаштування на процес сприйняття та засвоєння навчальної інформації.
Після того, як здобувачі освіти дізнались прізвище письменника, їм було запропоновано подібне завдання з QR-кодом: 10 фактів із біографії Івана Багряного, що дало змогу здобувачам освіти створити Портфоліо письменника. Наступна станція «Ребусна» була етапом розгадування ключових слів теми заняття та роз’ясненням вибору Іваном Лозов’ягіним псевдоніма Багряний (відтінок червоного кольору). З «Хвилинки географії» присутні дізналися про Зелений Клин – українську колонію в південній частині Далекого Сходу, про яку неодноразово згадував Іван Багряний, а з «Хвилинки історії» – про нащадка козацького роду Дем’яна Многогрішного, чиє прізвище використав письменник для головного героя роману «Тигролови» Григорія Многогрішного. Наступний етап заняття проходив з використанням викладачем інтерактивних методів, а саме: «Гронування» (спонукання здобувачів освіти думати вільно та відкрито, висловлюючи свої почуття, емоції, ставлення), вправа «Розкодуй слово» (вислів Григорія Многогрішного), метод «Скарбниця морально-етичних цінностей» (обміркувати «Що кожен із вас особисто для себе взяв би від Григорія Многогрішного в доросле життя?»).
На занятті була забезпечена висока працездатність здобувачів освіти. Усі були залучені до роботи і працювали активно та плідно. Цьому посприяли ефективний підбір методів і форм роботи, а також встановлення доброзичливої та психологічно комфортної атмосфери на занятті. Викладачка підбила підсумок про актуальність теми та її значимості у формуванні системи знань здобувачів освіти, відмітила успішність. Мету заняття вдалося повністю реалізувати та досягти очікуваних результатів.