Відповідно до Плану щодо проведення науково-практичних конференцій, семінарів, круглих столів та інших заходів наукового спрямування на базі Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ у 2023/2024 н. р., схваленого на засіданні Педагогічної ради КЛК ХНУВС 28 серпня 2023 року (протокол № 1) відділом організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС 12 жовтня 2023 року організовано науковий семінар на тему «Науково-дослідна робота як складова якісної підготовки здобувачів вищої освіти» для учасників освітнього процесу (надалі – Науковий семінар).
З вітальним словом до здобувачів освіти звернулись т.в.о. заступника директора КЛК ХНУВС з навчально-методичної та виховної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент Олександр Губачов і начальник відділу організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС, кандидат технічних наук Сергій Владов. Вони зазначили, що науково-дослідна робота здобувачів освіти є невід’ємною складовою освітнього процесу.
В Науковому семінарі взяли участь здобувачі освіти КЛК ХНУВС, саме: Євген Чорний (Пдср-22-1б), Дар’я Лук’яненко (ТПМдбср-20-1), Владислава Жила (Пдср-23-1б), Глеб Бедокуров (Пдср-23-1б), Артем Пранюк (ТМ дбср-21-2), Андрій Юрченко (Пдср-22-1б), Владислав Епольд (Пдср-23-1б), Ігор Прокопчук (Пдср-23-1б), Богдан Пушкарьов (Пдср-23-1б); а також заступник начальника відділу соціально-гуманітарної, виховної та профорієнтаційної роботи КЛК ХНУВС Наталія Коверсун і старший науковий співробітник відділу організації наукової роботи та гендерних питань КЛК ХНУВС, кандидат економічних наук Юлія Рудь. Спікером Наукового семінару виступив Вадим Орел, кандидат технічних наук, завідувач відділення фахової підготовки навчального відділу КЛК ХНУВС. Вадим Орел розповів, які професійні компетенції отримують здобувачі вищої освіти при проведенні науково-дослідної роботи, визначив перелік завдань, які містять елементи наукового дослідження. Вадим Орел детально розповів про кожний етап науково-дослідної роботи, від вибору
актуальної проблеми (задачі) до отримання висновків. Кожен етап науково-дослідної роботи Вадим Орел підтвердив практичними ситуаціями із життя, що визвало зацікавленість та дискусію серед здобувачів вищої освіти.