13 листопада 2019 року відбулося відкрите практичне заняття викладача-методиста вищої категорії циклової комісії загальноекономічних дисциплін Г. П. Луценко для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» спеціалізації «Бухгалтерський облік» (гр. БОдбср -17-1) з навчальної дисципліни «Економічний аналіз». Тема заняття: «Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства». Згідно з планом практичного заняття  були висвітлені наступні питання:

  1. Значення, завдання аналізу і джерела інформації.
  2. Формування доходів, витрат і прибутків підприємства.
  3. Аналіз прибутку і вплив чинників на його розмір.
  4. Аналіз показників рентабельності і резерви його росту.

Заняття проводилось за чітко розробленим планом, складеному відповідно до програми і календарно-тематичного плану предмету. Для зосередження уваги студентів на темі заняття, викладач вмотивував їх шляхом визначення важливості теми для майбутніх фахівців. Після такої мотивації актуалізація опорних знань і умінь пройшла цікаво. 

Головна особливість проведеного практичного заняття – це оптимальне співвідношення теорії та практики. Практичне заняття проводилося у формі бесіди з елементами дискусії, обміном думками, мозковим штурмом.

Під час заняття викладач використовувала: наочний роздатковий матеріал, ноутбук для демонстрації циклу презентацій по темі, що дало змогу студентам показати хорошу результативність та високий рівень володіння теоретичним, практичним матеріалом, вміння його застосовувати на практиці. Викладачем було продемонстровано добре володіння навчальним матеріалом, методикою проведення занять, вміння організувати та зацікавити студентів, вміле застосування відповідних форм роботи та наочних матеріалів.

Студенти вправно володіли вивченою економічною лексикою, вміло виконували завдання по темі, аналізували отримані результати, висловлювали власні думки, обговорювали проблемні питання. Для перевірки засвоєного матеріалу викладачем було використана сучасна методика  feedback.  

Загалом заняття було проведено на високому науково-методичному рівні із залученням сучасних технічних засобів і заслуговує на позитивні відгуки.