3 грудня 2019 року відбулося відкрите практичне заняття викладача циклової комісії української та іноземної мов Гардаш Валентини Вікторівни з навчальної дисципліни “Українська література” з теми “Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури). Її проза-зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї ” у навчальній групі ООТдбср-19-2(спеціальність: 073 Менеджмент. Організація обслуговування на транспорті). Практичне заняття було побудовано таким чином, щоб продемонструвати студентам процес формування особистості відомої української письменниці кінця XIX – початку XX століття, ознайомити з особливостями її світобачення, розкрити багатство творчості, працювати над розвитком навичок роботи з літературно - критичними матеріалами, виховувати любов до України, розвивати творчі здібності, усне мовлення студентів, вміння працювати в групах, вдало робити висновки. Згідно з планом відкритого заняття були висвітлені такі питання:

1. Родина, дитинство, юність Ольги Юліанівни Кобилянської.

2. Формування світогляду письменниці.

3. Роль Ольги Кобилянської в українській літературі.

4. Жанрові особливості, провідні теми, ідеї.

Завдання для додаткового дослідження студенти групи отримали на попередньому занятті, щоб спробувати проникнути в глибини душі жінки, осягнути загадку її таланту. Основна форма роботи - групова, але оцінювалася як робота цілої групи, так і кожного члена групи. Адже кожен мав можливість доповнювати, висловлювати свої думки, брати участь у мінідискусії по ходу заняття. Цікаво було познайомитися з висловами письменниці, які стали крилатими.

Заняття проводилося за чітко розробленим планом відповідно до програми і календарно-тематичного планування предмету. Під час проведення заняття було використано наочний роздатковий матеріал, ноутбук для проведення презентації по темі,що допомогло студентам показати високу результативність та добре сприйняття теоретичного матеріалу. Викладач добре володіла навчальним матеріалом, методикою проведення практичних занять, вміло організовувала та зацікавлювала , вправно застосовувала відповідні форми роботи. Студенти показали гарну результативність та високий рівень оволодіння теоретичним матеріалом, вміння його використовувати на практиці.

Практичне заняття було проведено на високому науково-методичному рівні із залученням сучасних технічних засобів навчання і заслуговує на схвальні відгуки.