18 листопада 2019р. виповнюється 100 років від дня народження Чернова Миколи Васильовича - засновника і першого начальника Кременчуцького льотного училища Цивільного повітряного флоту, кавалера Ордена Жовтневої революції, Ордена Трудового Червоного Прапора, багатьох медалей, Заслуженого пілота СРСР.

1 червня 1960р. Рада Міністрів СРСР прийняла рішення про створення Кременчуцького льотного училища ЦПФ на базі розформованого військового авіаційного училища початкового навчання льотчиків (ВАУПОЛ)

Цією ж датою Наказом Міністра ЦПФ Логінова Е.Ф. начальником Кременчуцького льотного Училища призначений Чернов М.В., за плечима якого до цього часу був Красноярський лісотехнічний інститут, аероклуб, Іркутська авіаційна школа механіків, Ісім-Кульська льотна школа, де він працював пілотом-інструктором. М.В. Чернов брав участь в створенні Сасовського льотного училища, де він працював командиром ескадрильї і командиром авіазагону.

У 1960р Чернов М.В. закінчив Вище авіаційне училище (в подальшому Академія цивільної авіації) м Ленінград.

Володіючи природним розумом, високою освіченістю, твердістю, наполегливістю і талантом керівника - М.В. Чернов зумів в найкоротші, відведені урядом терміни, сформувати кадровий кістяк училища з командирів, пілотів-інструкторів, викладачів ВАУПОЛ, підготувати навчальну базу.

Були створені 1 і 2 авіаційні загони, (аеродром В. Кохнівка). У жовтні з Сасовського льотного училища був переведений льотний загін з вертольотами Мі-1, Мі-4, Ка-15. Він стає 3-им авіаційним загоном (аеродром Глобино).

Першого вересня 1960р. У КЛУ ЦПФ почався навчально льотний процес з підготовки пілотів Мі-4 з терміном навчання 2 роки 10 місяців і перепідготовки пілотів вертольотів на Мі-1, Мі-4, Ка-15.

Під талановитим керівництвом М.В. Чернова Кременчуцьке льотне училище за короткий термін стає потужною кузнею льотних кадрів для Аерофлоту і багатьох зарубіжних авіакомпаній (в даний час близько 80).

Відбувається освоєння і масове впровадження нової авіаційної техніки: вертольотів Мі-2, Мі-6, Мі-8, для підготовки пілотів літака Ан-2 формуються 4-ий і 5-ий авіазагони.

Поряд з навчальним процесом, широкими масштабами ведеться житлове будівництво, створюється нова і вдосконалюється стара інфраструктура на аеродромах В. Кохнівка, Глобине, Градизьк, Козельщина.

Випуск курсантів досягає 1000 чол. на рік, перепідготовка до 2000 чол. на рік. Слід зазначити - льотна робота ведеться без важких авіаційних подій на 10 типах повітряних суден: літаки Як-18А, Ан-2, вертольотах КА-15, Ка-26, Мі-1, Мі-2, Мі-4, Мі-6, Мі-10, Мі-8.

За період з 1960р по 1975р Кременчуцьким льотним училищем під керівництвом М.В. Чернова підготовлено більше 18 тисяч пілотів.

Крім високих професійних якостей, М.В. Чернов мав широку душу, був добрий, уважний і чуйний до людей, любив природу, музику, пісні, доречні жарти. У ньому гармонійно поєднувалися всі кращі якості і керівника великого масштабу і простої людини. Ім'я М.В. Чернова золотими літерами вписано в історію Вітчизняної і Світової авіації.