Т.в.о. завідувача навчально-методичної лабораторії, кандидат технічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформатики
Владов Сергій Ігорович
|
Навчально-методична лабораторія – структурний підрозділ навчального відділу Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ, створений у 2013 році шляхом реорганізації відділення організації, обліку і керування навчальним процесом, головною метою якого є ефективне планування, організація та контроль навчального процесу, і призначений для розробки та здійснення заходів організаційного характеру, які спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.
Основними завданнями навчально-методичної лабораторії є планування, організація та контроль освітнього процесу у відповідності до навчальних і робочих навчальних планів. Для виконання покладених завдань навчально-лабораторія здійснює такі функції:
- Планування освітнього процесу, що включає в себе:
- розрахунок годин навчального плану на навчальний період за семестрами і курсами навчання;
- визначення структурно-логічної послідовності вивчення навчальних дисциплін;
- визначення термінів взаємоузгоджень навчальних дисциплін між собою.
- Організація розробки навчальних планів спеціальностей та робочих навчальних планів навчальних груп.
- Розрахунок та облік навчального навантаження педагогічних та інших працівників коледжу.
- Організація щорічного внесення змін до робочих навчальних планів.
- Формування зведених даних для диспетчерів до складання розкладу навчальних занять.
- Щорічне формування графіку освітнього процесу коледжу.
- Підготовка довідок з функціональної діяльності лабораторії, розробка і оформлення статистичних і інформаційних звітів щодо діяльності навчального відділу коледжу.
До складу навчально-методичної лабораторії входить диспетчерська, головною функцією якої є складання розкладу навчальних занять з урахуванням:
- забезпечення безперервності навчального процесу протягом навчального дня, а також рівномірного розподілу навчальної роботи курсантів (студентів) протягом навчального тижня;
- рівномірного розподілу занять між навчальними дисциплінами, чередуючи їх між собою, планування, по можливості, заняття в лабораторіях і на тренажерах у кінці навчального дня після теоретичних занять;
- вимушеної необхідності заміни занять, спланованих у розкладі, у зв’язку з хворобою викладача, його від’їзду на курси підвищення кваліфікації, стажування або у відрядження;
- планування занять зі слухачами, КПК і іноземними слухачами і складення окремого розкладу, без суттєвих змін стабільного розкладу занять курсантів (студентів).
|
|